Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 20 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení tréninkových jednotek hráči basketbalu v kategoriích U12 a U14
Kratochvíl, Jakub ; Velenský, Michael (vedoucí práce) ; Kaprálek, Tomáš (oponent)
Název: Hodnocení tréninkových jednotek hráči basketbalu v kategoriích U12 a U14 Cíle: Sestavení tréninkových jednotek v basketbalu pro kategorie hráčů U12 a U14. Tyto tréninkové jednotky mají vždy konkrétní zaměření na: nácvik, kondiční trénink, herní trénink a kombinace předchozích složek. Tréninky realizovat, vytvořit dotazníky pro hráče a získat jejich hodnocení tréninku. Metody: V této práci je pro sestavení tréninkových jednotek použita odborná literatura z oblasti sportovního tréninku, didaktiky sportovních her a basketbalu. Využijeme kvantitativní typ výzkumu. Analyzujeme hodnocení získané z tréninkových jednotek o hráčů kategorií U12 a U14. Výsledky: Z výsledků vyplývá, že nejoblíbenější tréninkové jednotky jsou ty, které jsou zaměřené na herní trénink. Oproti tomu nejméně oblíbeným zaměřením tréninku je pro kategorii U12 nácvik a pro kategorii U14 kondiční trénink. Klíčová slova: basketbal, tréninková jednotka, nácvik, herní trénink, kondiční trénink, herní cvičení, hodnocení
Problematika nácviku základních herních dovedností ve fotbale pro děti ve věku 6 - 8 let
Syrovátka, Karel ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název práce: Problematika nácviku základních herních dovedností ve fotbale pro děti ve věku 6-8 let Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je zmapování problematiky nácviku herních dovedností dětí ve věku 6 - 8 let v České republice a vliv sportovní průpravy na jejich zdokonalování. Dalším cílem je porovnávání nácviku herních dovedností v jednotlivých oddílech pomocí tréninkových jednotek. Pro zjištění postupu nácviku herních dovedností v jednotlivých oddílech použiji kvalitativní metodu sledování tréninkových jednotek a komunikaci s trenéry pomocí otevřeného rozhovoru. Metody práce: Při sběru dat pro tuto diplomovou práci byla využita metoda zkoumání dokumentů. Touto metodou jsem získal potřebné informace z mnoha odborných publikací věnujících se určené problematice. Dále jsem použil metodu přímého pozorování tréninkových jednotek na různých výkonnostních úrovních oddílů v Jihočeském kraji. Dále byla využita metoda otevřených rozhovorů, kterou byla získána další data pro tuto práci. Rozhovory probíhaly s trenéry dětí věkové kategorie 6-8 let v Jihočeském kraji. Výsledky práce: Výsledky poukazují na důležitost správného vedení a obsahové náplně tréninkových jednotek na jednotlivých výkonnostních úrovních. Rozhovory s trenéry a pozorování tréninkových jednotek mi potvrdily pozitivní vliv sportovní...
Možnosti nácviku skoku dalekého na 1.stupni ZŠ
Procházková, Václava ; Engelthalerová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Možnosti nácviku skoku dalekého na 1. stupni ZŠ Diplomová práce se zabývá komplexním pohledem na možnosti výuky skoku dalekého dětí mladšího školního věku. Teoretická část se zaměřuje na osobnost dítěte, jeho vývoj a motorické schopnosti. Je zde popsána výuka tělesné výchovy a zařazení atletiky do hodin tělesné výchovy na 1. stupni základní školy. Pozornost je věnována historii, charakteristice, členění a technice skoku dalekého. V diplomové práci byla za účelem experimentu vytvořena metodická řada, jejíž účinky zde byly ověřovány. Klíčová slova: atletika, technika skoku dalekého, tělesná výchova, metodika, mladší školní věk, pohybové schopnosti, bezpečnost
Hromadná pohybová skladba dětí mladšího školního věku na sokolských sletech
Krutilková, Eva ; Hejlová, Helena (oponent) ; Uhlířová, Jana (oponent)
Klíčová slova: slet, pohybová skladba, Sokol, spartakiáda, psychomotorika, cvičení, nácvik, ohlasy v tisku, pedagog-cvičitel, děti mladšího školního věku Abstrakt: Podstatou práce je vysledovat vývoj hromadných sletových skladeb určených pro děti mladšího školního věku v dané historické době, tzn. 1907-2018. Cílem je nacvičit s dětmi ve věku 8 let hromadnou sokolskou sletovou skladbu "Napodobivá cvičení" z roku 1932 a zopakovat ji v současnosti. Dále provést rozbor této skladby z hlediska psychomotorického, výchovného a tělocvičného. K řešení odpovědi na výzkumnou otázku lze dojít nácvikem skladby. Dále jsou v provedení skladby hledány výpovědi o duchu doby, pedagogickém přístupu a charakteristikách aktérů tělovýchovy té doby.
Hromadná pohybová skladba dětí mladšího školního věku na sokolských sletech
Krutilková, Eva ; Hájková, Jana (oponent) ; Kašpar, Ladislav (oponent)
Klíčová slova: slet, pohybová skladba, Sokol, spartakiáda, psychomotorika, cvičení, nácvik, ohlasy v tisku, pedagog-cvičitel, děti mladšího školního věku Abstrakt: Podstatou práce je vysledovat vývoj hromadných sletových skladeb určených pro děti mladšího školního věku v dané historické době, tzn. 1907- 2012. Cílem je nacvičit s dětmi ve věku 8 let hromadnou sokolskou sletovou skladbu Napodobivá cvičení z roku 1932, jejíž autorkou je Marie Provazníková, a provést rozbor této skladby z hlediska psychomotorického, výchovného a tělocvičného. Řešení výzkumného problému bude vedeno pomocí akčního výzkumu. K řešení výzkumného problému lze dojít rekonstrukcí historické skladby s oživením obrazu minulosti. Dále jsou v provedení skladby hledány výpovědi o duchu doby, pedagogickém přístupu a charakteristikách aktérů tělovýchovy té doby.
Nácvik střelby mimo led s následujícím transferem na led v kategorii starších žáků
Loskot, Jiří ; Arnošt, Pavel (vedoucí práce) ; Vojta, Zdeněk (oponent)
Nácvik střelby mimo led s kategorii starších žáků. dostupné literatury teoreticky zmapovat metodiku střelby po ruce v Nabyté informace následně využít pro sestavení průpravného programu střelby po teoretické práci byla použita metoda rešerše sloužící k z české a zahraniční literatury o tématu střelba v Klíč lední hokej, střelba po ruce, nácvik
Analýza nácviku a tréninku volejbalové nahrávky u mládežnických družstev.
Schneberger, Michal ; Vorálek, Rostislav (vedoucí práce) ; Kočíb, Tomáš (oponent)
Název: Analýza nácviku a tréninku nahrávky u mládežnických družstev Cíl práce: Cílem mé práce je analýza nahrávky u nahrávačů mládežnických družstev ve volejbale. Jedná se o mladší a starší žákyně. Převážně se budu zabývat druhy nahrávek, tréninkem nahrávek, jejich nácvikem a využitím v tréninkových jednotkách. Abstrakt: Práce je určena pro začínající volejbalové trenéry, trenéry volejbalu, i zájemce, kteří se zajímají o problematiku nácviku a tréninku nahrávky u mládežnických družstev ve volejbale. Práce obsahuje kapitoly týkající se herního výkonu, herních kombinací, samotné nahrávky a také její diagnostiku. Analýza nahrávky je provedena na základě dotazníkových odpovědí vybraných trenérů z volejbalových klubů v celé České republice. Klíčová slova: Volejbal, nácvik, trénink, nahrávka, nahrávač
Problematika nácviku základních herních dovedností ve fotbale pro děti ve věku 6 - 8 let
Syrovátka, Karel ; Buzek, Mario (vedoucí práce) ; Kokštejn, Jakub (oponent)
Název práce: Problematika nácviku základních herních dovedností ve fotbale pro děti ve věku 6-8 let Cíle práce: Cílem mé diplomové práce je zmapování problematiky nácviku herních dovedností dětí ve věku 6 - 8 let v České republice a vliv sportovní průpravy na jejich zdokonalování. Dalším cílem je porovnávání nácviku herních dovedností v jednotlivých oddílech pomocí tréninkových jednotek. Pro zjištění postupu nácviku herních dovedností v jednotlivých oddílech použiji kvalitativní metodu sledování tréninkových jednotek a komunikaci s trenéry pomocí otevřeného rozhovoru. Metody práce: Při sběru dat pro tuto diplomovou práci byla využita metoda zkoumání dokumentů. Touto metodou jsem získal potřebné informace z mnoha odborných publikací věnujících se určené problematice. Dále jsem použil metodu přímého pozorování tréninkových jednotek na různých výkonnostních úrovních oddílů v Jihočeském kraji. Dále byla využita metoda otevřených rozhovorů, kterou byla získána další data pro tuto práci. Rozhovory probíhaly s trenéry dětí věkové kategorie 6-8 let v Jihočeském kraji. Výsledky práce: Výsledky poukazují na důležitost správného vedení a obsahové náplně tréninkových jednotek na jednotlivých výkonnostních úrovních. Rozhovory s trenéry a pozorování tréninkových jednotek mi potvrdily pozitivní vliv sportovní...
Subjunktiv v současné francouzštině a jeho didaktická aplikace
Havelková, Jana ; Loucká, Hana (vedoucí práce) ; Nádvorníková, Olga (oponent)
Zatímco čeština rozlišuje tři slovesné způsoby, francouzština definuje čtvrtý slovesný způsob jako subjunktiv. Subjunktiv v českém jazyce neexistuje, a proto je pro studenty i učitele mnohdy těžko uchopitelný. Hlavním cílem předkládané práce je zmapovat prezentaci francouzského slovesného způsobu subjunktivu ve vybraných gramatikách určených studentům a učitelům francouzského jazyka a nastínit jejich odlišné přístupy k jeho charakteristice. Druhým cílem je analýza způsobu prezentace ve vybraných učebnicích a pracovních sešitech používaných ve výuce francouzštiny na českých školách. Práce je rozdělena na tři části. V úvodní části analyzuji odlišné přístupy k prezentaci subjunktivu v referenční gramatice P. Charaudeaua - Grammaire du sens et de l'expression, v gramatikách FLE od G. D. de Salins - Grammaire pour l'enseignement/apprentissage de FLE, M. Callamand - Grammatique vivante du français a přístupem odlišnější gramatice A. Monnerie-Goarin - Le français au présent. S cílem zjistit, jakým způsobem je slovesný způsob typologicky odlišného jazyka prezentován výhradně českému publiku, jsem také analyzovala českou gramatiku - Francouzskou mluvnici autorského kolektivu J. Hendrich, O. Radina, J. Tláskal. Jednotlivé gramatiky přistupují k výkladu subjunktivu rozdílně. Některé přistupují k výkladu od...
Možnosti nácviku skoku dalekého na 1.stupni ZŠ
Procházková, Václava ; Engelthalerová, Zdeňka (vedoucí práce) ; Hrabinec, Jiří (oponent)
Možnosti nácviku skoku dalekého na 1. stupni ZŠ Diplomová práce se zabývá komplexním pohledem na možnosti výuky skoku dalekého dětí mladšího školního věku. Teoretická část se zaměřuje na osobnost dítěte, jeho vývoj a motorické schopnosti. Je zde popsána výuka tělesné výchovy a zařazení atletiky do hodin tělesné výchovy na 1. stupni základní školy. Pozornost je věnována historii, charakteristice, členění a technice skoku dalekého. V diplomové práci byla za účelem experimentu vytvořena metodická řada, jejíž účinky zde byly ověřovány. Klíčová slova: atletika, technika skoku dalekého, tělesná výchova, metodika, mladší školní věk, pohybové schopnosti, bezpečnost

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 20 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.